wtorek, 23 lipca 2013

tam by się nam podobało....

Nawiązując do mojej ostatniej relacji z Ojcowa i Pieskowej Skały, chcę pokazać jeszcze ciekawe eksponaty sztuki europejskiej od średniowiecza do klasycyzmu, które są na stałej  ekspozycji  na Zamku w Pieskowej Skale, ja uwielbiam zwiedzać takie wystawy, ostatnio byłam w Sandomierzu na Zamku Królewskim a rok temu na Wawelu, mogę chodzić i oglądać kilka godzin no i oczywiście się zachwycać.....
 
 
 
tutaj wybrałam najciekawsze dzieła sztuki, ale także najlepszej jakości, ze względu na ograniczoną możliwość fotografowania.......
 

 
po lewej Sepet - taki sekretarzyk z mnóstwem szufladek, coś uroczego, a po środku dzisiejsze chlebaki...


 
było bardzo dużo porcelany miśnieńskiej z Saksonii, zwróciłam nawet uwagę, że z tyłu były sygnowane tylko znakami, cyframi i literami, nie było pełnych opisów

 
taki przybornik  do robótek bym chciała oraz to biurko rozsuwane ze schowkami na robótki itp...
 
 
a w prawym rogu lampa z napisem" sweet home" ;-)))
 
 
 
 
to większość z tego co chciałam Wam pokazać moi mili, ciekawa jestem, czy też pasjonuje Was taka metoda spędzania wolnego czasu  ??
 
Tymczasem biegnę do ogrodu wsadzać floksy  w odcieniach fioletu i różu, zakupione wczoraj na giełdzie w Sandomierzu, gdzie nabyłam też wiele ciekawych staroci......!!!, ale o tym następnym razem, buziaki....

4 komentarze:

  1. Kiedyś to się dbało o detale:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak,w każdym temacie,wszystko dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    Nominowałam Cię do wyróżnienia:)
    Zapraszam do siebie, po szczegóły.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Różana ławeczka wyróżniła mój blog "The versatile blogger award" z czego jestem bardzo dumna, dziękuję więc i spieszę spełnić warunki nominowanych!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...